Service hoog in het vaandel
Ons Team Klantgeluk staat klaar bij technische en functionele vragen.
Service hoog in het vaandel

Servicedesk & Klantgeluk

Pas als je dagelijks met de nieuwe software gaat werken, leer je het pakket echt kennen. Vaak komen dan nog een heleboel vragen naar boven. Je kunt het klantenservice, servicedesk, helpdesk of support noemen, maar bij Logic4 heet deze afdeling Klantgeluk. Zij werken dag in, dag uit aan het ondersteunen van klanten bij hun prangende vragen over de software.

Waarom Klantgeluk?

De binding met onze klanten is en blijft voor ons een belangrijk speerpunt, daarom wilden we onze service naar een hoger niveau tillen. Team Klantgeluk heeft een duidelijke focus: door middel van kennisdeling (intern en extern) de uitdagingen van onze klanten zo effectief mogelijk oplossen. Net dat stapje extra zetten.

Maak een afspraak

Logic4 Klantgeluk in het kort

  • Nederlandse supportdesk
  • Korte lijnen met sales en development
  • Help site met handleidingen
  • Support per e-mail en telefoon
  • Extra ondersteuning door consultant mogelijk

Andere Ondersteuning functies

Nederlandse supportdesk met hoogopgeleide consultants

Sommige softwareleveranciers werken met een supportdesk in het buitenland. Of de klantenservice wordt voornamelijk bemand door studenten, met een hoge doorloop en weinig kennisbehoud. Niet erg klantvriendelijk, vinden wij. Bij Logic4 is het anders. Onze afdeling Klantgeluk bestaat uit hoogopgeleide consultants die het pakket van binnen en buiten kennen. Zij hebben jarenlange ervaring met bedrijfsprocessen, financiën en/of ERP software. Ze kennen onze klanten bij naam en weten wat er speelt. Zo kunnen ze snel tot de kern van de vraag komen en een antwoord geven waar je echt mee verder kunt.

Help site met handleidingen

Op help.logic4.nl vind je een kennisbank met help artikelen over allerlei onderwerpen. Deze zijn verdeeld in de categorieën Bedrijfssoftware, Webshop, Connectoren en Overig. Ook kun je gemakkelijk zoeken door alle handleidingen via de zoekbalk. De help artikelen omschrijven stap voor stap met duidelijke screenshots hoe je bepaalde functionaliteit gebruikt. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen!

Ga naar de help site >

Support per e-mail en telefoon

Kom je er met de hulp van de handleidingen op de help site niet uit? Dan kun je je vraag aan afdeling Klantgeluk mailen. Voorzie je bericht van een omschrijving van wat je wil doen, waar je vast loopt en een screenshot van het scherm waar het om gaat. Heeft het echt spoed (in gevallen waar je bijvoorbeeld geen orders kunt uitleveren of facturen kunt versturen), dan is afdeling Klantgeluk ook per telefoon bereikbaar. Mocht het nodig zijn, dan kunnen we ook op afstand met je meekijken via TeamViewer.

Extra ondersteuning door consultant

Onze support gaat niet op basis van uurtje-factuurtje. Iedere klant krijgt een ruime hoeveelheid supporturen waarvan hij maandelijks gebruik mag maken. Hoeveel uren dat zijn is afhankelijk van het pakket dat je gekozen hebt. We kijken natuurlijk niet op 10 minuten meer of minder. Als blijkt dat je over langere periode ruimschoots meer support nodig hebt, dan adviseren we om een extra dag consultancy af te nemen. De consultant komt dan een volle dag bij jullie op locatie om alle prangende vragen te beantwoorden en tips te geven. Na zo’n dag heb je vaak enorme stappen gemaakt. En weet je beter hoe je alles uit het pakket haalt!

Maak kennis met Logic4 business software & e-commerce

Deze functionaliteit is een onderdeel van de complete bedrijfssoftware (ERP) & webshop oplossing van Logic4. Van klantbeheer tot orderverwerking en van webshop tot financiën – deze cloud-based software heeft het allemaal. Dat betekent dat je nooit meer gegevens dubbel in hoeft te voeren en na een wijziging nooit meer hoeft te wachten tot alle systemen zijn bijgewerkt. Met dit alles-in-één pakket voor groothandel en retail is jouw bedrijf klaar voor de toekomst!

Meer weten over support en klantgeluk?

Wil je meer weten over onze afdeling Klantgeluk? Ben je benieuwd naar onze webshop- en bedrijfssoftware? Of ben je al klant en heb je behoefte aan een extra ondersteuningsdag? Vul het formulier in en we helpen je graag verder.

Zoek door onze site