Next level klantenservice bieden
Servicecontracten, planningen, aanvragen en klantcontacten op één plek verzameld.
Next level klantenservice bieden

Support & Klantenservice

Wilt u aan al uw klanten een optimale klantenservice bieden? Dit doet u met de functies voor  Support & Klantenservice binnen het ERP & E-Commerce pakket van Logic4. Hiermee haalt u krachtige helpdesksoftware in huis waarmee u uw klanten de support kunt leveren die hun verwachting overstijgt.

Support calls registreren en monitoren

Met Support & Klantenservice biedt u uw klanten een platform om vragen te stellen, ideeën met u te delen en direct met u in contact treden. Door tickets aan te maken en aan de juiste klant te koppelen, creëert u een efficiënte workflow voor uw afdeling Klantenservice.

Logic4 Support & Klantenservice in het kort

Functies binnen Support & Klantenservice

  1. Servicecontracten
  2. Serviceplanning
  3. Service-aanvragen
  4. Interacties met klanten bijhouden

Andere ERP software functies

“Mocht er een keer een probleem zijn met een bestelling, dan hebben we alles bij elkaar: de originele order, de melding van de klant, de bijbehorende e-mails, foto’s, enzovoort. Allemaal op één plek toegankelijk.”

Tim Schimmel, managing director bij Rofra Home
Maak kennis met Logic4 business software & e-commerce

Deze functionaliteit is een onderdeel van de complete bedrijfssoftware (ERP) & webshop oplossing van Logic4. Van klantbeheer tot orderverwerking en van webshop tot financiën – deze cloud-based software heeft het allemaal. Dat betekent dat je nooit meer gegevens dubbel in hoeft te voeren en na een wijziging nooit meer hoeft te wachten tot alle systemen zijn bijgewerkt. Met dit alles-in-één pakket voor groothandel en retail is jouw bedrijf klaar voor de toekomst!

De software met eigen ogen bekijken

Ontvang een vrijblijvende demo van Logic4 ERP & E-Commerce software (online of op locatie).

Zoek door onze site