Één klantbeleving op alle kanalen
Download gratis de 8 stappen naar omnichannel succes voor retailers!
Één klantbeleving op alle kanalen

Nieuwe whitepaper: Omnichannel succes in 8 stappen

Omnichannel. Iedereen in retailland heeft het erover. Winkel en webshop. Offline en online. Vandaag besteld, vandaag in huis. Als ondernemer móet je mee, anders overleef je het niet. Zoveel is duidelijk. Maar hóe je precies een consistente klantbeleving creëert, dat blijft vaak nogal vaag.

In deze whitepaper gaan we verder dan in mooie, vage woorden beschrijven hoe belangrijk omnichannel is. Dat is al vaak genoeg gedaan. Wél vertellen we in begrijpelijke taal welke stappen je moet nemen als je ‘iets met omnichannel’ wil doen, maar niet precies weet waar je moet beginnen.

In deze whitepaper ontdek je:

  1. waar omnichannel, multichannel en crosschannel voor staan;
  2. 8 stappen om één klantbeleving te creëren in winkel en webshop;
  3. hoe je data en technologie hierbij nuttig inzet.
Binnen 30 seconden de whitepaper in je inbox!


Bovenstaande afbeelding bevat een preview. Wil je de hele whitepaper lezen? Vul dan het formulier in.

Gerelateerde blogs
8
nov
Klantbeoordelingen verzamelen, hoe pak je dat aan?
8
okt
ERP software voor retail in vier situaties
24
sep
Logic4 op ICT & Logistiek 2019
5
sep
Wat is een ERP pakket?
3
sep
Nieuwe whitepaper: ERP implementatie tips uit de praktijk
Nieuwsbrief

Blijf altijd op de hoogte van ons laatste nieuws!

Link gekopieerd naar klembord
Zoek door onze site