Nieuwe case: Dijkgraaf-Rijsdorp

Met een showroom van 2.500m², een magazijn waar 10.000 artikelen op voorraad liggen, een goedlopende drukkerij en eigen distributie is Dijkgraaf-Rijsdorp geen gemiddelde kantoorvakhandel te noemen. Hun software-leverancier was ‘van huis uit’ gericht op automatisering van de backoffice, waardoor de kwaliteit van de frontoffice software continu achterbleef.

Een snelle responsive webshop

Voor deze nieuwe case interviewden we Niel Dijkgraaf, die samen met zijn broer Henk de directie van Dijkgraaf-Rijsdorp vormt. “Het belangrijkste punt is dat je webshop er goed uitziet en gebruiksvriendelijk is. Dat is ook de reden geweest dat we zijn overgestapt naar een andere softwareleverancier. Je fysieke winkel moet er goed uitzien, maar dat geldt ook voor online. Anders red je het niet meer.”

Van frustratie naar winst

“Het gebruik van de oplossingen van Logic4 heeft ons een veel betere webshop opgeleverd. Daar lag onze grootste frustratie en nu de grootste winst. We hebben meer traffic, meer online orders en krijgen veel complimenten over de webshop.”

Ga naar de case
Gerelateerde blogs
2
mei
Feit of fabel? 5 beweringen over achteraf betalen
23
apr
Website en webshop apart of een shop in je site?
1
apr
Quantore Relatiedag 2019
11
feb
De 7 grootste fabels rondom het retourproces
17
jan
Beter orderpicken met een orderpicksysteem
Nieuwsbrief

Blijf altijd op de hoogte van ons laatste nieuws!

Link gekopieerd naar klembord
Zoek door onze site