Nieuwe case: Dijkgraaf-Rijsdorp

Met een showroom van 2.500m², een magazijn waar 10.000 artikelen op voorraad liggen, een goedlopende drukkerij en eigen distributie is Dijkgraaf-Rijsdorp geen gemiddelde kantoorvakhandel te noemen. Hun software-leverancier was ‘van huis uit’ gericht op automatisering van de backoffice, waardoor de kwaliteit van de frontoffice software continu achterbleef.

Een snelle responsive webshop

Voor deze nieuwe case interviewden we Niel Dijkgraaf, die samen met zijn broer Henk de directie van Dijkgraaf-Rijsdorp vormt. “Het belangrijkste punt is dat je webshop er goed uitziet en gebruiksvriendelijk is. Dat is ook de reden geweest dat we zijn overgestapt naar een andere softwareleverancier. Je fysieke winkel moet er goed uitzien, maar dat geldt ook voor online. Anders red je het niet meer.”

Van frustratie naar winst

“Het gebruik van de oplossingen van Logic4 heeft ons een veel betere webshop opgeleverd. Daar lag onze grootste frustratie en nu de grootste winst. We hebben meer traffic, meer online orders en krijgen veel complimenten over de webshop.”

Ga naar de case
Gerelateerde blogs
17
feb
Checklist omnichannel succes in 6 stappen [infographic]
13
jan
Nieuwe whitepaper: 12 geheimen achter multishop
7
jan
7 tips om jouw webshop sneller te maken
4
dec
Website laadtijd meten – waar moet je op letten?
15
nov
Waar moet een goede Payment Service Provider aan voldoen?
Nieuwsbrief

Blijf altijd op de hoogte van ons laatste nieuws!

Link gekopieerd naar klembord
Zoek door onze site