Nieuwe case: Dijkgraaf-Rijsdorp

Met een showroom van 2.500m², een magazijn waar 10.000 artikelen op voorraad liggen, een goedlopende drukkerij en eigen distributie is Dijkgraaf-Rijsdorp geen gemiddelde kantoorvakhandel te noemen. Hun software-leverancier was ‘van huis uit’ gericht op automatisering van de backoffice, waardoor de kwaliteit van de frontoffice software continu achterbleef.

Een snelle responsive webshop

Voor deze nieuwe case interviewden we Niel Dijkgraaf, die samen met zijn broer Henk de directie van Dijkgraaf-Rijsdorp vormt. “Het belangrijkste punt is dat je webshop er goed uitziet en gebruiksvriendelijk is. Dat is ook de reden geweest dat we zijn overgestapt naar een andere softwareleverancier. Je fysieke winkel moet er goed uitzien, maar dat geldt ook voor online. Anders red je het niet meer.”

Van frustratie naar winst

“Het gebruik van de oplossingen van Logic4 heeft ons een veel betere webshop opgeleverd. Daar lag onze grootste frustratie en nu de grootste winst. We hebben meer traffic, meer online orders en krijgen veel complimenten over de webshop.”

Ga naar de case
Gerelateerde blogs
17
jan
Beter orderpicken met een orderpicksysteem
10
jan
Welk webshop CMS is geschikt voor ons?
20
dec
Een betrouwbare webshop is meer dan een keurmerk logo
14
dec
Vooruit met magazijn software en magazijninrichting
20
nov
Nieuwe whitepaper: Groothandel webshops
Nieuwsbrief

Blijf altijd op de hoogte van ons laatste nieuws!

Zoek door onze site