Dit is ons Team Klantgeluk!

Logic4 is de afgelopen jaren flink gegroeid. Er zijn steeds meer klanten die onze software gebruiken, waardoor er meer vragen bij ons binnenkomen en we meer medewerkers hebben aangenomen om dit te ondersteunen. We willen onze klanten de beste service bieden en hebben daarom Team Klantgeluk opgericht.

Waarom Team Klantgeluk?

De binding met onze klanten is en blijft voor ons een belangrijk speerpunt, daarom wilden we onze service naar een hoger niveau tillen. Team Klantgeluk heeft een duidelijke focus: door middel van kennisdeling (intern en extern) uw uitdagingen zo snel mogelijk oplossen.

Wie zitten er in Team Klantgeluk?

De heren van de servicedesk vormen de vaste bezetting van Team Klantgeluk. Daarnaast vullen onze developers het team aan als tweedelijns support. Zij zetten hun kennis in om de complexere technische vragen te beantwoorden.

Wat verandert er voor klanten?

De service voor bestaande (en nieuwe) klanten wordt op een aantal punten aangepast en uitgebreid. Onze huidige gebruikers ontvangen hier binnen een aantal dagen een e-mail over.

Gelukkige medewerkers, gelukkige klanten

Om Team Klantgeluk een vliegende start te geven, hebben ze een eigen ruimte gekregen in ons kantoor. We hebben muren geschilderd, werkplekken gecreëerd en de aankleding vernieuwd om een frisse, energieke en klantvriendelijke omgeving neer te zetten. Want pas als onze collega’s gelukkig zijn, kunnen ze onze klanten écht gelukkig maken.

Hoe bereikt u Team Klantgeluk?

Op werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur kunt u ons bereiken via telefoonnummer 053-4361408. Daarnaast zijn wij bereikbaar via help@logic4.nl.

Wilt u meer weten over onze adviesdiensten, trainingen of andere ondersteuning? Neem dan contact met ons op.

Geschreven door
Op datum
25 aug 2016
Tags
Gerelateerde blogs
13
jul
Logic4 klanten groeien met online marketing
Nieuwsbrief

Blijf altijd op de hoogte van ons laatste nieuws!

Zoek door onze site