De volgende stap voor kantoorvakhandels
Online en offline succes met complete frontoffice & backoffice software voor kantoorvakhandels.
De volgende stap voor kantoorvakhandels

Kantoorvakhandel bedrijfssoftware & e-commerce

Met de compleet geïntegreerde ERP, CRM en Webshop software van Logic4 krijgt u meer grip op wat er gebeurt in uw fysieke en online winkel. Zo heeft u meer tijd voor klantrelaties en verkoop! Ontvang het informatiepakket.

alt-text

Perfect voor B2B én B2C

Met dit pakket heeft u alle tools in handen om zowel uw zakelijke als uw particuliere klanten goed te kunnen bedienen.

alt-text

Alles-in-één software

Geen gedoe meer met allerlei losse systemen. Uw ERP, CRM, Webshop en artikeldatabase zijn naadloos met elkaar geïntegreerd.

alt-text

Gebruiksvriendelijk

Alle belangrijke informatie over klanten, artikelen en bestellingen is gemakkelijk in te zien en wijzigingen zijn direct overal zichtbaar.

alt-text

Software as a Service

De software draait vanuit de cloud, voldoet aan de hoogste veiligheidsstandaarden en wordt continu doorontwikkeld.

Koppelingen en integraties

Van artikeldatabases tot leveranciers en van payment service providers tot bezorgdiensten. De bedrijfssoftware van Logic4 heeft koppelingen en integraties met de belangrijkste partijen binnen de kantoorbranche.

Backoffice en frontoffice in één systeem

Veel kantoorvakhandels werken nog met zo’n vijf losse systemen naast elkaar; webshop, facturatie, boekhouding, CRM en kassa. In de software van Logic4 komen al deze onderdelen handig samen.

Een order vanuit de webshop rolt zo uw boekhouding in. En prijswijzigingen bij een leverancier staan binnen een seconde zowel online als in het kassasysteem in de winkel. Ook de voorraad wordt automatisch bijgewerkt. Het resultaat? Nooit meer data dubbel invoeren, een veel kleinere foutkans en een enorme tijdsbesparing.

Inzicht in belangrijke klantinformatie (CRM)

Doordat alle bedrijfsonderdelen gecombineerd zijn in de software, heeft u snel toegang tot informatie over klanten en bestellingen. Op de klantenkaart ziet u bijvoorbeeld de NAW-gegevens, eventuele bedrijfsgegevens, bestelhistorie, afgegeven offertes, prijsafspraken, openstaande orders, verstuurde en betaalde facturen, correspondentie en nog veel meer. Zo heeft u belangrijke klantinformatie altijd bij de hand.

Zakelijke en particuliere klanten bedienen

De kantoorvakhandel is de branche bij uitstek waarin zakelijke klanten en consumenten dwars door elkaar lopen. Of u nu één agenda verkoopt aan de balie in de winkel, of een order van een volledige kantoorinrichting binnenkrijgt via de webshop – met de software van Logic4 verwerkt u alles met gemak.

Prijzen inclusief en exclusief BTW, wensenlijst, cadeauartikelen, dagaanbiedingen, prijsafspraken, staffelkortingen, verzamelfacturatie, deelleveringen en meer. Deze handige B2B en B2C functies helpen u naar het volgende niveau!

De belangrijkste functies voor de kantoorvakhandel

Webshop

Webshop

Een snelle, moderne, responsive webshop met uitgebreide mogelijkheden voor personalisatie, acties en SEO.

Offerte, Order & Facturatie

Offerte, Order & Facturatie

Gemakkelijk offertes maken, prijsafspraken toevoegen, orders verzamelen en digitale (verzamel)facturen versturen.

Kassa (POS)

Kassa (POS)

Het POS kassasysteem maakt artikelen scannen en afrekenen in de winkel(s) een fluitje van een cent.

Voorraadbeheer

Voorraadbeheer

Betrouwbaar en real-time inzicht in uw eigen voorraad, voorraad in consignatie en drop-shipping voorraad bij de leverancier.

Inkoop

Inkoop

Met één druk op de knop automatisch inkooporders plaatsen, leveringen verwerken en backorders bijhouden.

Multi-filiaal

Multi-filiaal

Meerdere vestigingen aansturen vanuit één centrale backoffice, met voldoende flexibiliteit en vrijheid voor ieder filiaal.

Bekijk alle pakketten
Zoek door onze site